Fame isn't everything II. - 5. kapitola- limit: 4 komentáře

Harry Potter a Relikvie smrti 1. část recenze + bodování

26. listopadu 2010 v 17:28 | Inna |  Já a blog
Minulou sobotu jsem byla s kamarádkami na novém filmu HP. Jak se mi líbil?

Dá se říct, že jsem toho čekala víc. Možná je to tím, že jsem četla knížku. Možná tím, že to rozkouskovali v tom nejlepším.

DĚJ
Děj byl napínavý, dramatický, prostě takový, jaký by měl být. Musím uznat, že to bylo skoro úplně i podle knížky, což se nestává zas tak často. Scéna s Hedvikou je mi velice líbila, byla smutná a napínavá zápoveň. Nemám výtky. Chyb jsem si tam skoro nevšimla, jen na začátku, když jel Harry s Hagridem v protisměru. (9/10)

POSTAVY
Herci to sehráli skoro fantasticky. Ve scéně, kdy Harry tančil s Hermionou, to možná vypadalo trapně a vtipně, ale aspoň to tomu dodalo tu jiskru, kterou to jinak nemělo. Harry by se podle mě tam měl do toho víc citově zapojit, byl spíše neutrální. Když byl s Hermionou v Gringotově Dole, to vypadalo už lépe, ale když měl na krku medailonek, pokazil to. Hermiona předvedla skvělý výkon, nemám výtek. Ron... Ten mě překvapil. Neuvěřitelně ho do toho zapojili, scény perfektní, reálné hádky, prostě nejlepší výkon, co jsem u něj zažila. Voldemort... Nebylo s ním moc scén si myslím, ale i tak stály za to. Popravdě na konci, když se skláněl nad Brumbálem, z něj šel i strach :D (8/10)

EFEKTY
WOW! Nic jinýho říct nemohu. Skvěle, úžasně vše provedené. Kouzla bezchybná, let na koštěti a přemístění taktéž. Někdy to ale mohlo být lepší. (9/10)

SCÉNY
Pro toto jsem musela udělat jiný odstavec. Do děje se mi to psát nechtělo a k postavám taktéž. Scéna rozloučení s Dursleyovými se zarazila. V knize se Petunie loučí s Harrym a brečí, Dudley mu děkuje za záchranu života. A film? Jen nasedají do auta! Měli to udělat víc procitěnější! Patron na svatbě? Beru, ale udělali to v nevhodnou dobu! Harry se dovídá důležité věci o Brumbálovi a ihned musí pryč! Scéna kdy se Ron vrací zpátky byla taky docela odbytá. V knize byla rozepsaná do detailů, ale ve filmu to doslova odflákli. Zato Ginny jsem tam skoro neviděla a to měla být jedna z nejdůležitějších postav. Zato Dobby a scéna s kudlou byla propracována výborně. Taktéž i scéna na ministerstvu, až na chybičku, kdy se Harry přeměnil dřív než ostatní. (5/10)

CELKOVÝ DOJEM
Dá se říct, že jsem od toho čekala víc, ale když se zamyslím nad tím, co v té části mělo být, musím přimhouřit oči. Někdy jsem se i zasmála, viz. Ron, když příjde zpátky s "Ahoj!" :D, někdy se mi objevila i ta slza, viz. Dobbyho vražda. Celkově se mi ale film zdál odfláklý v nějakých scénách a musím přiznat, že přestože to je rozdělené napůl a toto je asi nejlepší díl, mohli to udělat mnohem lepší. Dá se ale říct, že ani výsledek neby zas tak špatný. (7/10)

38/50

2

Co si o filmu myslíte Vy?